2020. április 19., vasárnap

Prológus

Nem tudom hol kezdődött az egész. Lehet nem kellett volna megbíznom egy idegenben. Felesleges volt annyi reményt és együttérzést beleölnöm a barátságunkba. Eleinte azt éreztem hasonlóak vagyunk, a közepén még mindig így gondoltam, a végén pedig rájöttem, hogy nem hasonlítunk, hanem ugyanolyanok vagyunk. Talán emiatt siklott ki a vonatunk, mert egyaránt ugyanakkora bizalmat tápláltunk a másikba.


,,- Ashton Irwin!"
Ahányszor csak belegondolok, ahogyan először bemutatkozott, kiráz a hideg. S, ahogyan lehunyom a szemem magam előtt látom Őt.
Látom a pimasz mosolyát. Egyre, s egyre mélyedő gödröcskéit, ahogyan elneveti magát. Világosbarna szemei alatt lévő nevető ráncokat, ahogyan sorakoznak. Barna, kócos haját ami hanyagul a szemébe vágódik. Érzem az illatát, az ölelését, karjai lágy szorítását. Magához húz, és belepuszil a hajamba, végül belecsíp az oldalamba, amitől akaratlanul is felröhögök. Ő volt a legjobb barátom, aki pont akkor jött, amikor a legnagyobb szükségem volt rá.


Próbálok elvonatkoztatni egy kicsit a valóságtól. Elmenekülni az álomvilágomba, ahogyan azt mindig is tettem, de nem sikerül. A valóság az, hogy egy kórházi ágy mellett remények között vártam az imént említett fiú felépülését. Hogy visszanyerje az emlékeit, és újra együtt tudjunk hülyéskedni a próbateremnek berendezett pincében, vagy azon a bizonyos szétült kanapén.
Újra akarom hallani, ahogyan Ashton dobol, látni, ahogy rám mosolyog és nevetve odabök nekem egy megjegyzést, én meg csak ámulva tovább bámulom. Csodáltam, hogy mennyi mindent rejteget, mégis mennyire képes helyén kezelni az életet.
Azt mondják létezik szerelem első látásra, nos ez nem a mi történetünk. A miénk sokkal személyesebb, valami sokkal felemelőbb, s közben mégis a mélybe taszítós sztori. Rengeteg volt az ellentét, de még annál is több a megegyezés.

Igazából bármit megtennék, hogy még egyszer, nem azt mondom, hogy utoljára, de csak még egyszer őszintén nevetni láthassam Őt.
Pedig csak egy meg nem fontolt mondat volt - s, az illető elvesztette az összes emlékét rólam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése